تفاوت بالابر فروشگاهی هیدرولیک با بالابر کششی

تفاوت بالابر فروشگاهی با بالابر کششی

فروش، نصب و راه اندازی انواع بالابر هیدرولیکی

همین حالا با ما تماس بگیرید 09128667745

تفاوت بالابر فروشگاهی با بالابر کششی

از تفاوت های بالابر فروشگاهی با بالابر کششی ، می توان به فضای کم بالابر فروشگاهی، نحوه ثابت کردن بالابر فروشگاهی فیکس و … اشاره کرد. این نوع بالابر نسبت به بالابرهای کششی با قیمت بیشتری عرضه می گردد. بالابر هیدرولیکی به انرژی کمتری برای راه اندازی نیاز دارد.

این بالابر نسبت به نمونه بالابرهای کششی از امتیازهای زیادی برخوردار است.اگر چه بالابر فروشگاهی هیدرولیک از ویژگی های مثبتی همچون صدای کمتر، انرژی کم برای راه اندازی، هزینه نگه داری و تعمیر کمتر و امنیت بیشتر برخوردار است اما بیشتر افراد بهره مندی از بالابر فروشگاهی کششی را ترجیح می دهند. این موضوع به دلیل عرضه بالابر کششی با قیمت کمتر است.

معرفی بالابر فروشگاهی کششی و هیدرولیک

الکتروموتور موجود در بالابر کششی با نیروی برق راه اندازی می شود. این الکتروموتور در هنگام پایین آمدن و بالا رفتن از نیروی برق انرژی خود را تامین می کند. در بالابر هیدرولیک الکتروموتور در هنگام بالا رفتن بالابر نیاز به نیروی برق دارد. این نیرو باعث فشار آمدن به روغن می شود و در نتیجه باعث جابه جایی می شود.در هنگام پایین آمدن بالابر نیز تخلیه روغن انجام می شود.
بالابر مغازه‌ای کششی نیاز به مراقبت بیشتری دارد. این بالابر باید بعد از هر چند بار استفاده، از نظر سیم بکسل مورد بررسی قرار بگیرد و در صورت نیاز سیم بکسل آن تعویض شود. عدم بازدید بالابر کششی می تواند با بروز حادثه ای ناگوار نظیر پاره شدن ناگهانی سیم بکسل همراه باشد. در بالابر فروشگاهی هیدرولیک مالک تنها هزینه روغن هیدرولیک و روغن دان را در زمان دریافت بالابر پرداخت می کند.

این تنها هزینه ای است که برای نگه داری و تعمیر بالابر فروشگاهی هیدرولیک پرداخت می شود. این مواد برای ممانعت از خشک شدن کفشک و ریل مورد توجه قرار می گیرد. به طور متوسط هر ۱۰ روز یک بار باید کفشک و ریل روغن کاری شوند. تمام این موضوعات نشان می دهد که بالابر فروشگاهی هیدرولیک نسبت به بالابر کششی مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.

بالابر فروشگاهی

فضای کم

بالابر فروشگاهی هیدرولیک نیاز به فضای بسیار کمی دارد. این موضوع برای فروشگاه‌ها و مغازه‌هایی که با کمبود فضا مواجه هستند، اهمیت دارد. متعلقات بالابر نیز فضای کمی برای جای گذاری نیاز دارد. از دیگر امتیازات این نوع بالابر باید به امکان دورتر قرار دادن لوازم آن از بالابر اشاره کرد. این موضوع نصب و جای گذاری آن را ساده تر و آسان تر خواهد کرد.

نحوه ثابت کردن بالابر فروشگاهی فیکس

توجه داشته باشید برای ثابت کردن بالابر فروشگاهی باید این بالابر را به دیوار متصل کرد. این اتصال به شکل فیکس شده از ناحیه میانی و فوقانی بالابر انجام می گیرد. همچنین فیکس شدن بالابر فروشگاهی باید از ناحیه تحتانی نیز انجام شود. برای این اتصال بالابر به زمین فیکس می گردد.

ثابت کردن بالابر فروشگاهی ثابت

اهمیت بالابر فروشگاهی ثابت در مکان های خرید و فروش بسیار است. به همین دلیل بسیاری از صاحبان مشاغل بهره مندی از این نوع بالابر را ترجیح می دهند. در واقع چنین بالابرهایی با تولید صدای کمی در حین حرکت همراه هستند. چون لرزش و تکان های مربوط به آن ها حذف می شود. عدم لرزش و تکان بالابر ثابت فروشگاهی امکان حمل لوازم حساس را نیز فراهم می نماید. بالابرهای هیدرولیک فروشگاهی از ظرفیت و توان زیادی برای جا به جایی برخوردار هستند. همین موضوع امکان حمل راحت و آسان را فراهم می کند. استحکام و دوام بخش جدانشدنی از بالابر هیدرولیک فروشگاهی می باشد. با این شرایط، استفاده از بالابر فروشگاهی در طولانی مدت فراهم خواهد شد. برای سفارش بالابر هیدرولیک می توانید ابعاد سکو و شکل آن را بسته به نیاز شغلی تعیین کنید. این شخصی سازی دوام بالابر را بیشتر می کند و عمر آن را افزایش می دهد. بالابرهای بزرگ برای حمل وسایل زیاد و سنگین قابلیت بیشتری دارند.

فروش، نصب و راه اندازی انواع بالابر هیدرولیکی

همین حالا با ما تماس بگیرید 09128667745

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *