بالابر وینچی چیست؟ – کاربرد ها و ویژگی ها + نحوه عملکرد

بالابر وینچی Ahmadi-lift

فروش، نصب و راه اندازی انواع بالابر هیدرولیکی

همین حالا با ما تماس بگیرید 09128667745

کاربرد و ویژگی های بالابر صنعتی وینچی

یکی از انواع بالابر هیدرولیکی که در صنایع متنوع مورد استفاده قرار می گیرد، بالابر صنعتی وینچی می باشد. بالابرهای وینچی دارای طراحی های متفاوتی هستند که هر یک از آنها کاربرد ویژه ای در صنایع گوناگون از خود نشان می دهند. بالابرهای وینچی را در ارتفاعات متفاوت استفاده می کنند. وضعیت جابجایی بار در هر یک از انواع بالابرهای وینچی بین ۵۰ کیلوگرم الی ۱۰ تن است. هر یک از صنایع بر اساس باربری وسیله های متنوع یکی از انواع بالابرهای وینچی را می توانند خریداری نمایند. در بسیاری از صنایع و کارخانه ها بالابرهای وینچی کاربرد گسترده‌ ای دارند.

ساخت و عملکرد این دستگاه چگونه است

بالابر وینچی موتور قدرتمند تری نسبت به دیگر بالابرها دارد. موتور بالابر وینچی پر قدرت می‌ باشد چرا که، توانایی جابجایی کردن وسایل متفاوت که وزنشان تا چندین تن می ‌رسد را دارد. به صورت کلی بالابرها را برای جابجایی انواع کالا مورد استفاده قرار می دهند. ساخت و طراحی بالابر صنعتی وینچی بر اساس مشخصات ارائه شده مشتری انجام می گردد.

 

بالابر وینچی چیست احمدی

در صورتی که مشتری بخواهد یکی از مدل ‌های بالابرهای وینچی را برای مغازه خود خریداری کند می‌ تواند مشورت‌ های لازم را جهت طراحی بالابر از تکنسین ها دریافت نماید. تکنسین ها پس از اندازه گیری کردن ابعاد محل مورد نظر و همچنین مشخصاتی که مشتری در نظر دارد، یکی از بهترین بالابرهای وینچی را به مشتریان معرفی می‌ کنند تا خریداری نمایند. بالابر های وینچی در مکان های بسیار بزرگ مانند کارخانه ها کاربرد گسترده تری دارند.

تکنسین های گروه فنی مهندسی بالابر احمدی، با سالها سابقه درخشان در زمینه تولید و نصب انواع  بالابر های هیدرولیکی در تهران  و در کرج، آماده  ارائه هرگونه مشاوره در این زمینه به شما عزیزان خواهد بود. فقط کافی است با ما تماس بگیرید و رایگان مشاوره دریافت کنید!

بیشتر بخوانید، بیشتر بدانید: بالابر هیدرولیکی چیست؟

جهت حمل کالاهای متنوع که وزنشان تا حدودی سنگین است از بالابرهای وینچی استفاده می‌ کنند. ساخت انواع بالابرهای وینچی طبق استانداردهای مشخص شده انجام می گردد. هر یک از انواع بالابرهای وینچی را شما می توانید در کارخانه های متنوع جهت جابجایی بار های گوناگون با وزن متفاوت به کار بگیرید.

نحوه نصب بالابر صنعتی وینچی

نحوه نصب بالابر های صنعتی وینچی طبق اصول و مراحل مشخص شده می باشد. بعد از اتمام مراحل مربوط به ساخت و طراحی بالابر وینچی نصب این دستگاه در محل مورد نظر انجام می گردد. نصابان خبره به خوبی قادر هستند که در کمترین بازه زمانی بالابرهای وینچی را در مکان های متفاوت نصب کنند. دقت داشته باشید که این بالابرها از آنجایی که دارای پاراشوت و اینترلو نیستند دارای امنیت کمتری می باشند. همین امر موجب شده که قیمت بالابر های وینچی به نسبت بالابر هایی که هیدرولیک هستند تا حدودی کمتر باشد. به طور کلی نصب این بالابرها باید بر اساس شرایط مناسب انجام شود که امنیت افراد را به خطر نیندازد. نصابان بالابرهای وینچی با تمامی تجهیزاتی که جهت نصب بالابر مورد نیاز است آشنا هستند. با تجهیزات استاندارد می ‌توانند در کمترین بازه زمانی بالابرهای وینچی را نصب کنند.

 

نحوه نصب بالابر صنعتی وینچی

مشخصات بالابر صنعتی وینچی

مشخصات فنی مربوط به بالابرهای صنعتی وینچی عبارت است از :

  1. امکان باربری بالابرها برای طول مسیر هایی که به ۱۰ الی ۱۴ متر می ‌رسد یکی از مهمترین ویژگی‌ های این بالابر ها می باشد.
  2. جهت جابجایی غذا در بسیاری از رستوران ها از این دستگاه استفاده می کنند.
  3. تابلو فرمان این دستگاه سیستم به صورت استاندارد نصب می ‌شود.
  4. موتورهای این بالابرها موتوژن تبریز و زیمنس آلمان می باشد. این موتورها به عنوان مهم ترین موتور های نصب شده روی بالابرهای وینچی شناخته می ‌شوند.
  5. سرعت استارت بالابر بدون شوک از درایور نیروی لازم را دریافت می ‌کند.
  6. نصب موتور گیربکس در قسمت پایین و بالای بالابر وجود دارد.
  7. سنسور نوری در قسمت کف بالابر برای تشخیص دادن زمان پایین آمدن بار نصب کرده اند.
  8. برق تک فاز روی این بالابر نصب کرده ‌اند تا در صورت نبودن برق بالابر به خوبی کار کند.

بیشتر بخوانید: بالابر هیدرولیکی در تهران

کلام آخر درباره بالابر وینچی

بالابر وینچی، در صنایع مختلف، کاربرد های متفاوتی دارد و امروزه، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. از استفاده های معمولی در ساختمان و کارگاه های در حال ساخت گرفته تا خودرو های حمل بار سنگین و کارخانه جات و… از این دستگاه کاربردی استفاده می کنند. این دستگاه معمولا موتور قدرتمندی داشته و بارهای تا 10 تن را می تواند حمل کند.

فروش، نصب و راه اندازی انواع بالابر هیدرولیکی

همین حالا با ما تماس بگیرید 09128667745

9 پاسخ
  1. این بالابر هایی که بالای ساختمون نیمه کاره هاست و باهاش مصالح بالا میبرن هم جزو بالابر های وینچی حساب میشن؟

    1. بله دوست عزیز. هربالابری که سیستمش مشابه جرثقیل و یا قرقره باشه جز دسته بالابر های وینچی محسوب میشه.

  2. سلام خسته نباشید. تا چه ارتفاعی رو این بالابر ها ساپورت میکنن؟ من کارم ساخت و ساز هستش و میخوام برای یه ساختمون ده طبقه از این بالابر وینچی ها استفاده کنم ولی اطلاعاتم کمه یه مقدار. ممنون میشم راهنماییم کنید.

    1. شما میتونید برای هر ارتفاعی که لازم دارید، بالابر به خصوصی رو سفارش بدین و متناسب با اون، دستگاه برای شما نصب خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر با تیم مشاوره فنی تماس بگیرید.

  3. سلام. من قصد خرید و سفارش بالابر وینچس دارم اما گویا شما تو لیست خدماتتون ندارید فروش بالابر وینچی رو. ممنون میشم یکی از همکاران خوبتون رو معرفی کنید تا بتونم ازش کمک بگیرم.

    1. سلام وقتتون بخیر. شما میتونید از تمامی شرکت هایی که تو حوضه نصب بالابر هیدرولیک فعالیت دارند کمک بگیرید. برای اطلاعات بیشتر میتونید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن.

  4. مقالتون خوب بود راضی بودم. بالابر متحرک هم برا فروش دارید یا فقط بالابر ثابت کار می کنید؟

    1. سلام دوست عزیز. خیر متحرک کار نمیکنیم. خدمات ما فروش و نصب انواع بالابر هیدرولیکی ثابت هستش. برای اطلاعات بیشتر با تیم مشاوره احمدی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *